Ska någon till Hamm-mässan?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

12
1
Josefine_p:
Hejsan! 

Jag har nyss tagit en titt på flera ormar från EU-versionen av morphmarket (för en kungspyton). De säljare jag har kontaktat hittills har sagt att de inte kan skicka sina djur till sverige och ska endast ta dem till Hamm-mässan i tyskland. 

Ska någon annan runt Stockholmsområdet dit, och skulle det vara möjligt att be någon att hämta upp en orm som jag tänkt på att köpa? Mot betalning såklart. 

Medlem i SHF
3992
5009
Jonas_:
Det brukar vara flera svenskar som årligen åker till hamm så vanligtvis rätt enkelt att få djur därifrån hem till Sverige :-) 

Lägg ut en annons. Eller svara på någons annons som är behjälplig med transport, brukar finnas några stycken, ju fler ju närmare mässan såklart. Lycka till. 

12
1
Josefine_p:
Tack för svar! Är det en annons som kan räknas att passa in i köp/sälj annons-rummet? 

Medlem i SHF
3992
5009
Jonas_:
Josefine_p skrev:
Tack för svar! Är det en annons som kan räknas att passa in i köp/sälj annons-rummet? 


Finns en kategori som heter "transport/transporthjälp" under köp&sälj :-) 

12
1
Josefine_p:
Tackar! Såg nyss detta efter jag skickade min fråga haha :p 

37
4
Petrvs:
Kanske kan haka på här i och med att jag fått samma behov av köp- och transporthjälp av en Ahaetulla nasuta på Hamm-mässan. Om möjligt från Stockholmsområdet.

Kontakt: 070 403 41 48 / peter@peteroljelund.se

5088
3858
Tropfrog:
Petrvs skrev:
Kanske kan haka på här i och med att jag fått samma behov av köp- och transporthjälp av en Ahaetulla nasuta på Hamm-mässan. Om möjligt från Stockholmsområdet.

Kontakt: 070 403 41 48 / peter@peteroljelund.se


Jag tror det blir samma svar till dig:

Finns en kategori som heter "transport/transporthjälp" under köp&sälj :-)

Använd den istället.

Mvh
Magnus 

37
4
Petrvs:
Absolut. Tack./ Mvh Peter
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild