Försäkring ja eller nej

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

16
1
Wijnja:
Ska jag ha försäkring på dem djur jag skaffar 

281
366
Cartaq:

Den frågan kan nog bara du själv svara på, men för egen del så hade jag inte försäkrat något.


16
1
Wijnja:
Cartaq skrev:
Den frågan kan nog bara du själv svara på, men för egen del så hade jag inte försäkrat något.

Kanske inte värt ta nån försäkring efter som det inte går rädda ett sjukt djur 

281
366
Cartaq:
Wijnja skrev:

Kanske inte värt ta nån försäkring efter som det inte går rädda ett sjukt djur 

klart att det går att rädda ett sjukt djur många gånger, men kostnaden för veterinärbesöket är inte gratis bara för att du är försäkrad. 

16
1
Wijnja:
Cartaq skrev:

klart att det går att rädda ett sjukt djur många gånger, men kostnaden för veterinärbesöket är inte gratis bara för att du är försäkrad. 

Precis man måste betala självrisken plus 25%,rörlig 

Medlem i SHF
3992
5010
Jonas_:
Wijnja skrev:
Ska jag ha försäkring på dem djur jag skaffar 


Det måste du bestämma själv om du anser att det är värt kostnaden varje månad... Personligen har jag inga reptiler eller fiskar försäkrade. Har man väldigt dyra djur eller på andra sätt exklusiva arter kanske man bör försäkra, men bara upp till djurets ägare att ta beslut om :-) 

Självklart går det att rädda många djur som blivit sjuka, sjukdom i sig är sällan en dödsdom för ormar. 

504
396
Crippa:
Nej. Jag hade lagt undan lite pengar varje månad istället för att teckna en försäkring!

5088
3861
Tropfrog:
Jag har ingen försäkring.

Mvh
Magnus 

16
1
Wijnja:
Tropfrog skrev:
Jag har ingen försäkring.

Mvh
Magnus 

Tackför svaret ska fundera lite 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild