Flera terrarier i ett?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

17
45
bumblebee:
Hej alla! 

Såg den här hyllan hos en kompis och tänkte genast att den kan man ju göra flera små terrarier av, tänker mig främst till olika typer av spindlar. 

Vad tror ni? 


82
224
Linsen:
As cool idé! Kan tänka mig att det blir snyggt som satan.

Så länge hyllan tål de vikter som du lägger på så ser jag ingen anledning till varför inte.

Uppdatera gärna tråden om du bestämmer dig för att göra det. Kan bli rätt snyggt faktiskt :)

Medlem i SHF
273
341
Jubari:
Fet som fan, var har kompisen köpt hyllan ifrån? Bara fläska på med en ruta i bak samt sidorna och ha 4 olika burkar i de formaten som hyllorna är och sätta ledljus kanske och drämma in lite regnskog och ha spindlar. Kan tom jag tänka mig som inte är så pigg på spindelfronten.. =) Lyckligtvis är sambon van spindelkeeper!

17
45
bumblebee:
Hyllan är från Mio har jag för mig! 
Var det jag tänkte, några skivor akrylplast och en tub silikon så delar man upp dom olika delarna! 
Hade velat ha dörrar på samtliga, någon som vet vars man hittar genomskinliga plast gångjärn? 

Medlem i SHF
943
1177
Flyers90:
bumblebee skrev:
Hyllan är från Mio har jag för mig! 
Var det jag tänkte, några skivor akrylplast och en tub silikon så delar man upp dom olika delarna! 
Hade velat ha dörrar på samtliga, någon som vet vars man hittar genomskinliga plast gångjärn? 



Sök på acrylic hinge på Ebay så hittar du hur mycket som helst.

Medlem i SHF
273
341
Jubari:
bumblebee skrev:
Hyllan är från Mio har jag för mig! 
Var det jag tänkte, några skivor akrylplast och en tub silikon så delar man upp dom olika delarna! 
Hade velat ha dörrar på samtliga, någon som vet vars man hittar genomskinliga plast gångjärn? 



www.mio.se/p/prix-hylla/M1864288

Här var den, för dem som är intresserade!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild