Rhacodactylus leachianus

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

40
10
Volou:
Tja tänkte höra om de är nån på sidan som föder upp Rhacodactylus leachianus?? Eller känner nån som föder upp. Inte som lättaste ödlorna att hitta. 

1
0
wiwiwille:
letar också! :( är såååå sugen på en sån krabat!

206
224
Danne72:
Det fanns såna på mässan i Norrköping senast. :)

5088
3858
Tropfrog:
Lägg en annons i köp och säljavdelningen.

Mvh
Magnus 

40
10
Volou:
wiwiwille skrev:
letar också! :( är såååå sugen på en sån krabat!

Fixat en ifrån tropikhuset i Malmö. Dom hade en 2 årig hona vi köpte å sen hade dom ett ung djur till salu. Du kan ju höra med dom. 

40
24
jbjohansson:

Kolla med "JACLAR123" här på Terrariedjur, har för mig att han håller med sådana, vet dock inte om han har några till salu.

Mvh

Jocke


429
254
JACLAR123:
jbjohansson skrev:
Kolla med "JACLAR123" här på Terrariedjur, har för mig att han håller med sådana, vet dock inte om han har några till salu.

Mvh

Jocke



Hej, det stämmer faktiskt. 
Jag har däremot varit dålig på att publicera om detta. Dels så är arten relativt okänd inom Sverige, dels är vi svenskar bra på att vilja betala för lite. 

För att nämna lite, så kommer jag para till hösten förhoppningsvis dessa lokaliteter - Nuu Ami, Nuu Ana, Pine Island, Brosse och Mt koghis (Friedel-line).
Jag har även MT koghis (Tröger-line), Moro, Bayonaise, Pine Island het melanstic. 
Jag har och avlar endast på rena lokaliteter och självklart kommer det införskaffas flertalet fler. 
Jag bjuder på en bild också / Jacob
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild