Super dwarf retic ägare

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

54
4
Kakazky:
Hur är det att äga en SD retic är det svårt att sköta dom i terrariet och få dom hanterbra? Vad jag har fattat så är en retic nästan som en blandning mellan en boa c c och rytpython, lungn när man håller i den som en boa och intressant som en rytpython i terrariet  Vad är era erfarenheter av att ha en SD retic  

Medlem i SHF
3978
4995
Jonas_:
Finns några trådar i ämnet, här är en av dom :-) 

www.terrariedjur.se/forum/thread/7116


Jag tycker både kungsboa och rutpytons är betydligt "sävligare" än alla nätpytons, oavsett format och lokalitet. Nätpytons är mer alerta och skarpa på alla sätt jämfört med dom du nämnde, enligt mina erfarenheter iaf. Helt fantastiska när man fått deras förtroende, eller vad man säger :-) 

54
4
Kakazky:
Tack för svaret, aa nätpyton oavsett lokalitet verkar vara en av dom mest prisbelönta ormarna att äga av vad jag har läst och sett på Youtube! Riktigt fina tekningar på dom "vilda" men sjukt många alternativa morphs också

54
4
Kakazky:
Tackar igen för tråden, väldigt bra! 

Medlem i DHF
1080
771
Westman:

Kakazky skrev:
Hur är det att äga en SD retic är det svårt att sköta dom i terrariet och få dom hanterbra? Vad jag har fattat så är en retic nästan som en blandning mellan en boa c c och rytpython, lungn när man håller i den som en boa och intressant som en rytpython i terrariet  Vad är era erfarenheter av att ha en SD retic  


Helt underbara 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild