tips på djur

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

3
0
pop72:
Har ett terrarium med måtten 110x45x45 som jag skulle vilja ha tips på vad som kan vara däri, gärna något med som vill ha mycket växtlighet då jag ska ha det tillsammans med ett akvarium i en ställning och ska ha fiskar från samma område är det tänkt.

5061
3826
Tropfrog:
Jag tänker direkt marklevande pilgiftsgrodor. Men vad gillar du själv?

Mvh
Magnus 

3
0
pop72:
Nybörjare här så vet inte riktigt vad jag gillar än men ska läsa på om pilgiftsgrodor.

Medlem i SHF
943
1177
Flyers90:

pop72 skrev:
Har ett terrarium med måtten 110x45x45 som jag skulle vilja ha tips på vad som kan vara däri, gärna något med som vill ha mycket växtlighet då jag ska ha det tillsammans med ett akvarium i en ställning och ska ha fiskar från samma område är det tänkt.


Börja med att kika igenom skötselråden här på sidan.
www.terrariedjur.se/caresheet

Då kan du börja med att komma fram till om du vil lha en ödla, orm, groda eller något annat. Blir lättare att hjälpa då.


3
0
pop72:
Det var just det, vet inte riktigt vad jag vill ha för djur alls, därför jag frågade vad som passar i ett terrarium med dom måtten, jag ska ha ett akvarium undertill i samma ställning och i akvariet ska det vara fiskar från ungefär samma område, vill få det mer naturligt.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild