Frågor

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

568
503
Redfoot:

Förr när jag loggade in fanns det varje vecka en ruta med en fråga, där kunde jag välja på några alternativ och sedan lägga minröst på något av svarsalternativen.
Ser inte denna ruta längre och framförallt, det blev sagt att det skulle göras statistik på svarsresultaten, är det gjort?
Nästa fråga handlar om videofilmer från olika mässor, vad hände?
/R

568
503
Redfoot:
Man kan ju aldrig förvänta sig ett svar men, nog fasiken hade jag trott på en kommentar från driftsstaben.
/R

230
184
Humi:
Redfoot skrev:
Man kan ju aldrig förvänta sig ett svar men, nog fasiken hade jag trott på en kommentar från driftsstaben.
/R

Kan ju vara att dom har fullt upp. Går ju att vänta lite längre än 2 dagar för att få något svar från dom :>

568
503
Redfoot:
Sant, men mitt svar bygger på att jag själv sett att Anders varit aktiv på forumet sedan mitt inlägg. Men som jag skrev, jag förstår din tanke.
/R

Administratör
Medlem i SmHF
2561
2181
anders:
Missade tråden tidigare. Angående svarsalternativen så har frågorna helt enkelt tagit slut. Jag ska köra igång några nya igen. (Har ni förslag på bra frågor så kom gärna med tips) Statistiken är sparad, men det behövs såklart ett system för att presentera statistiken på ett överskådligt sätt.

Angående videofilmer från mässor så är det såklart något som vi vill fortsätta med, men det är ganska tidskrävande och vi har planerat väldigt länge på att göra videofilmer om annat terrariedjur-relaterat utöver mässorna. Det är mycket vi vill, och förhoppningsvis kan vi få ihop något videoklipp framöver för jag tror och hoppas att de är väldigt uppskattade.

1
1
NilsWickstrom:
Hej jag undrar om det går att se könet på en larv av mecynorrhina torquata ugandensis. Jag funderar nämligen på att köpa och vill gärna ha en hona och en hane.

2204
734
EmanuelKarl:
NilsWickstrom skrev:
Hej jag undrar om det går att se könet på en larv av mecynorrhina torquata ugandensis. Jag funderar nämligen på att köpa och vill gärna ha en hona och en hane.

Het orelaterat till tråden. Skapa en ny tråd så får du nog bättre svar.

13
1
Kimsson90:
Hej tänkte kolla om det är möjligt att byta användarnamn eller om man måste radera sitt konto och skapa ett nytt.Mvh

2204
734
EmanuelKarl:
Kimsson90 skrev:
Hej tänkte kolla om det är möjligt att byta användarnamn eller om man måste radera sitt konto och skapa ett nytt.Mvh

Säg till Anders så byter han. Vet att han gjort det innan iaf. på några
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild