Transport hjälp

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

4
1
AlexHedlund:
Hej jag är 14 år och har köpt mig en ögonfransgeckoz jag behöver transport hjälp från Göteborg till Umeå. 

Medlem i SHF
4043
5088
Jonas_:
Prova lägg ut en annons i köp och sälj. Många som söker och erbjuder transporthjälp där. 

Annars tänker jag spontant att du måste kunna hitta en ögonfransgecko närmare Umeå än Göteborg : ) det är ju en av dom arter som föds upp mest i landet just nu. 

Lycka till. 

4
1
AlexHedlund:
Ja de finns närmare men tyvärr bara vuxna annars finns det en unge kvar föt 6000kr ånde e lite för dyrt 

Medlem i SHF
4043
5088
Jonas_:
Jag var tvungen att göra en egen sökning i köp och sälj-avdelningen.. jag hittar flertalet juveniler i sthlm och uppåt : ) från 350/400kr per individ. 

En unge för 6000kr?? Då måste det vara en väldigt speciell färg och genetik på den : ) 

4
1
AlexHedlund:
Ja jo den måste varit speciell jag behöver nu transport hjälp från Stockholm till Umeå istället har letat hela dagen lagt upp överallt 

5293
4048
Tropfrog:
Men inte lagt upp en annons i köp och säljavdelningen ännu??

Mvh
Magnus 

Medlem i SHF
4043
5088
Jonas_:
Brukar kunna ta nån dag eller vecka att hitta transporthjälp, för mig åtminstone. Skapa en bra sökes-annons så brukar man få napp om någon ska köra sträckan. 

Annars kan jag tipsa om mässan i Sundsvall om 5-6veckor, säljs garanterat ögonfransgeckos där. Inte jättelångt från Umeå i sammanhanget. 

5293
4048
Tropfrog:
Jag kanske har förstått saken fel. Men jag tror att köpet är redan gjort. Nu handlar det om att få ödlan som köptes i Göteborg och fraktades till Stockholm av någon vänlig själ att få resa vidare till Umeå.

Snälla säg att jag har fel.

Mvh
Magnus 

4
1
AlexHedlund:
Jag har inte köpt någon ödla i Göteborg men e intresserad av en i Stockholm så jag ska köpa den om jag hittar transport 

1240
471
leedragon:
AlexHedlund skrev:
Hej jag är 14 år och har köpt mig en ögonfransgeckoz jag behöver transport hjälp från Göteborg till Umeå. 

kolla gruppen transporthjälp i facebook
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild