Var kan man köpa bananflugor nu när herpers stängt?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
0
resistans:
Har alltid köpt mina bananflugor på herpers choise, nu när de stängt hittar jag inga andra ställen som säljer. Har ni några tips på butiker? Eller hur gör ni nu för tiden?
Helst online, men kan väl åka i Uppsala-/Stockholmstrakten om det krisar. Har kollat pangdubia, cyberzoo, i köp och sälj här osv men hittar inget.

Medlem i GHF
3126
1727
EmanuelKarl:
resistans skrev:
Har alltid köpt mina bananflugor på herpers choise, nu när de stängt hittar jag inga andra ställen som säljer. Har ni några tips på butiker? Eller hur gör ni nu för tiden?
Helst online, men kan väl åka i Uppsala-/Stockholmstrakten om det krisar. Har kollat pangdubia, cyberzoo, i köp och sälj här osv men hittar inget.

Med en köpesannons här på forumet och på pilgift.se kan du kanske hitta någon groduppfödare som kan lösa en extra kultur åt dig. Sedan är de ganska lätta att föda upp själv när man väl fått tag i en kultur: youtu.be/69yVZ7kcmGE?si=Ncmy9MGrrvuVq74d

2
0
resistans:

EmanuelKarl skrev:

Med en köpesannons här på forumet och på pilgift.se kan du kanske hitta någon groduppfödare som kan lösa en extra kultur åt dig. Sedan är de ganska lätta att föda upp själv när man väl fått tag i en kultur: youtu.be/69yVZ7kcmGE?si=Ncmy9MGrrvuVq74d

Hade hoppats slippa hålla på med annonser haha, men får nog bli så. Tack för tipset!

Jo, hade grodor en gång i tiden så är van. Men behöver ju en burk för att komma igång ^^

15
12
Aelic:
köpt från denna förut och det har gått bra: www.pn-terraristik.de

Dessa verkar också ha, beställde denna vecka så har själv ingen erfarenhet från dom än: www.reptopia.se/

8
5
CHaverstam:
Pratade med Cyberzoo förra veckan, de ska kolla på att börja skicka flugor.

86
55
lepida:
Komodo i hökarängen brukar ha bananflugor.

3
1
PeterWarek:
CRT Zoo i Haninge brukar också ha. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild