Hökarängens zoo = Komodo djurbutik nu?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

3
0
Greengraphyy_:

Finns den berömda Hökarängens zoo kvar eller har dom konkat? 

Adressen som står på facebook går till Komodo djurbutik (pepparvägen 8a), är det samma butik? För Hökarängens zoo ligger eller iaf låg på hökarängsplan 9 enligt deras sida här och vad jag har hört. ????


84
66
Nina_Fiji:
Den finns kvar. Var där och handla för tre veckor sen. 

84
66
Nina_Fiji:
Den ligger på pepparvägen 

3
0
Greengraphyy_:
Nina_Fiji skrev:
Den ligger på pepparvägen 

Vilket adress nummer? För det är ganska förvirrande att folk säger att det heter Hökarängens zoo men butiken på pepparvägen heter Komodo djurbutik ???? 

står även att det finns tillbehör till katt och hund osv på Facebook men där jag var idag fanns det inte en enda pryl för pälsdjur ????

23
17
CrossroadReptiles:
Namnförvirringen kanske bottnar i att den som drev Hökarängen zoo (innan butiken lades ned) nu driver Komodo djurbutik.

2
0
Boman78:
Hökarängens zoo & Komodo djurbutik (zoo) är samma ställe. För att göra det enkelt..

INSTAGRAM= Hökarängens Zoo
Tik-Tok= Komodo Djurbutik

3
0
Greengraphyy_:
Okej då förstår jag så den gamla butiken är stängd och det är nu ny ägare då eller? 

Medlem i SHF
943
1177
Flyers90:

Tror deras egna bild på deras Fb säger det mesta inom parentesen.

Sen blir det helt klart lite förvirrande att driva vidare båda Fb sidor parallellt!Men de har nog att göra med att man inte vill tappa följare och potentiella köpare.

www.facebook.com/komododjurbutik/
www.facebook.com/hokarangenszoo/

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild