Fästa bakgrund

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

17
8
Adie98:
Ska ha en korkbarksbakgrund i mitt terrarie är de tänkt men vill ogärna fästa den helt med silikon då i min erfarenhet kan dem behöva skuras imelleråt. Finns där några andra sätt man kan fästa på som tillåter att man kan ta ut den när de behövs eller ska man bara satsa på silikon ändå? 

67
39
Tonyikalmar:
I akvarie världen så har jag sett att folk har limmat fast magneter på bakgrunder annan inredning som de vill kunna lyfta ur vid behov. Det borde funka på samma sätt även om burken inte fylls med vatten. :) 

209
109
Norrby89:
Adie98 skrev:
Ska ha en korkbarksbakgrund i mitt terrarie är de tänkt men vill ogärna fästa den helt med silikon då i min erfarenhet kan dem behöva skuras imelleråt. Finns där några andra sätt man kan fästa på som tillåter att man kan ta ut den när de behövs eller ska man bara satsa på silikon ändå? 


Är väll bara att ha den lös och sedan ha inredning i form av gren eller sten som ligger emot och håller fast den =) så har vi löst det på ena kortsidan hos en av våra ögonfransar. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild