spidersworld.eu

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

7
0
leo_hagman:
Är det någon som kan hjälpa mig förstå, jag har tänkt köpa en fågelspindel hona från spidersworld.eu.
och det står "sex: female + male" betyder det att man får hem 2 spindlar? en hona och en hane?


167
162
Imori:
Det står "FEMALES AND PAIRS" i menyn där till vänster så antagligen får du ett par då.

Medlem i GHF
3094
1676
EmanuelKarl:
leo_hagman skrev:
Är det någon som kan hjälpa mig förstå, jag har tänkt köpa en fågelspindel hona från spidersworld.eu.
och det står "sex: female + male" betyder det att man får hem 2 spindlar? en hona och en hane?


Ja. Antagligen har de så många hanar de inte kan bli av med att de tvingar sina köpare att köpa spindlarna som par istället för bara en hona.

7
0
leo_hagman:
EmanuelKarl skrev:

Ja. Antagligen har de så många hanar de inte kan bli av med att de tvingar sina köpare att köpa spindlarna som par istället för bara en hona.

men kan dom 2 leva tillsammans? ellet behöver dom varsitt terrarium, har hört att honan äter upp hanen men det kanske bara är efter parning?

Medlem i GHF
3094
1676
EmanuelKarl:
leo_hagman skrev:

men kan dom 2 leva tillsammans? ellet behöver dom varsitt terrarium, har hört att honan äter upp hanen men det kanske bara är efter parning?

De måste ha varsitt. Finns bra skötselråd på diverse fågelspindlar under fliken "Skötselråd" här på sidan.

6
1
Juppy:
Förlåt att jag kapar tråden här lite, men vad har ni för erfarenhet av att beställa från just spidersworld.eu? :-)
Tänkte eventuellt lägga en beställning därifrån! 

Något som vet hur lång tid leveransen tar?

Tack på förhand! :-)

656
344
Johnexotics:
Juppy skrev:
Förlåt att jag kapar tråden här lite, men vad har ni för erfarenhet av att beställa från just spidersworld.eu? :-)
Tänkte eventuellt lägga en beställning därifrån! 

Något som vet hur lång tid leveransen tar?

Tack på förhand! :-)

Väldigt bra sist jag beställde fick jag dagen efter 

6
1
Juppy:
Johnexotics skrev:

Väldigt bra sist jag beställde fick jag dagen efter 


Låter ju jättebra! :-)
Kom leveransen till ombud eller hem i brevlådan?

656
344
Johnexotics:
Skickade till föra jobbet kom med ett bud

8
5
LeoExotic:

Juppy skrev:


Låter ju jättebra! :-)
Kom leveransen till ombud eller hem i brevlådan?


Varje gång jag beställt av dom har jag fått paketet 1-2 dagar efter jag beställde, och rätt i brevlådan :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild