hona/hane

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

42
18
emel:
var längesedan jag höll på med detta.
men det ser ut som en hane i mina ögon, vad tror panelen?

fattar inte varför bildjävlen hamnar på sidan, detta bekymmer har ju varit i flera (alla?) år. varför fixas det inte?

Medlem i SHF
86
60
Da_wall:

emel skrev:
var längesedan jag höll på med detta.
men det ser ut som en hane i mina ögon, vad tror panelen?

fattar inte varför bildjävlen hamnar på sidan, detta bekymmer har ju varit i flera (alla?) år. varför fixas det inte?


 

Man måste lägga mobilen på bredsida  och ta kort .för att bilderna ska bli raka xD jävligt drygt när man fått en bra bild. så  hamnar skiten snett. 


67
39
Tonyikalmar:
Tycker faktiskt att det ser ut som en hona då den har ett "muffhål". Att det finns en glipa i skinnet på bredden mellan dom vita boklungorna.
Har du kvar önset så kika efter med en nål eller liknande. Är revan öppningsbar?

67
39
Tonyikalmar:

58
59
Daffas77:

Tonyikalmar skrev:
Tycker faktiskt att det ser ut som en hona då den har ett "muffhål". Att det finns en glipa i skinnet på bredden mellan dom vita boklungorna.
Har du kvar önset så kika efter med en nål eller liknande. Är revan öppningsbar?


Vet inte riktigt vad du menar. Men om det är en hona så ska det ju finnas en liten "flärp" mellan främre boklungorna som man kan vicka på med en tandpetare eller nål. En hane har ingen flärp.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild