Sambeställa Tree fern fibre

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

273
209
AndreasB:
Hejsan!

Jag ska beställa Tree fern fibre till mig ABG-mix. 1l kostar 85kr och frakten 99kr. Ngn mer som är intresserad? Notera att jag befinner mig utanför Malmö (Skåne).

5097
3870
Tropfrog:
Har du hittat något som är miljömärkt från hållbar produktion? Eller är det samma skit som säljs världen över som kommer att utrota alla trädormbunkar i världen inom 10 år?

Om det är från hållbar produktion så är jag intresserad och svarar gärna på köp och säljannons. Om det är rovdrift på flerhundraåriga långsamtväxande trädormbunkar så rekommenderar jag både dig och eventuella andra spekulanter att titta efter andra bättre alternativ. Det finns många bra blandningar för bioaktivt terrarium som också är hållbara och ansvarsfulla. Fibrerna från trädormbunkarna är absolut inte nödvändiga.

Mvh
Magnus 

273
209
AndreasB:
Tropfrog skrev:
Har du hittat något som är miljömärkt från hållbar produktion? Eller är det samma skit som säljs världen över som kommer att utrota alla trädormbunkar i världen inom 10 år?

Om det är från hållbar produktion så är jag intresserad och svarar gärna på köp och säljannons. Om det är rovdrift på flerhundraåriga långsamtväxande trädormbunkar så rekommenderar jag både dig och eventuella andra spekulanter att titta efter andra bättre alternativ. Det finns många bra blandningar för bioaktivt terrarium som också är hållbara och ansvarsfulla. Fibrerna från trädormbunkarna är absolut inte nödvändiga.

Mvh
Magnus 


Tjena Magnus,

Jag ställde frågan till dom över tfn om det är miljömärkt från hållbar produktion. Svar: Det är licensierad odling från Nya Zeeland. Vad glada vi bler att du frågar om det är hållbart, för det är viktigt för oss.

www.blomsterfamiljen.se
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild