Mindre ödla

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

55
9
Degus:
Jag har ett tropisk terrarium. Mikrolivet och växterna är i full gång och det börjar bli trångt för gråsuggorna nu.

Jag tänkte skaffa jungfrugeckos, men det verkar bli svårt. Har ni tips på någon annan liten ödla, som är rätt lätt, går att få tag på och dessutom helst äter gråsuggor, men kanske inte alla på en gång. 
Terrariet är ca 60*60*60

5088
3861
Tropfrog:
Få ödlor är lättare att få tag i än jungfrugeckos. Finns på samtliga mässor jag varit på och förekommer ofta i köp och säljavdelningen här.

Två butiker som nästan alltid har inne är herpers choice i Uppsala och Göteborg zoologiska. Två som utan problem tar hem om du beställer är tropiska rum i Genevad och Ängelholms zoologiska.

Lycka till..
Magnus 

55
9
Degus:
Tropfrog skrev:
Få ödlor är lättare att få tag i än jungfrugeckos. Finns på samtliga mässor jag varit på och förekommer ofta i köp och säljavdelningen här.

Två butiker som nästan alltid har inne är herpers choice i Uppsala och Göteborg zoologiska. Två som utan problem tar hem om du beställer är tropiska rum i Genevad och Ängelholms zoologiska.

Lycka till..
Magnus 

Tack!
Är sällan på mässor, men då ska jag kolla med Göteborgs zoologiska.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild