Hjälp, falsk botten

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
0
oscarzz:
Tja, håller på och bygger om till en massa T's och söker efter ett rutnät som många från amerikanska delen av världen använder. Kan dock inte hitta den någonstans inom svenska butiker. Vet någon vars jag får tag på detta?? Tack på förhand :)

2
0
Matsan:
oscarzz skrev:
Tja, håller på och bygger om till en massa T's och söker efter ett rutnät som många från amerikanska delen av världen använder. Kan dock inte hitta den någonstans inom svenska butiker. Vet någon vars jag får tag på detta?? Tack på förhand :)

2
0
Matsan:
Prova myggnät,brukar finnas typ inom bygghandeln!!

1
0
Scweezee:
Det där ser ut som "durkgaller" och används inom industrin etc när man behöver ett golv som släpper igenom samt går att demontera i sektioner.

152
227
TowerOfGray:
Hittade detta:

foretagsakvarium.se/product/korallgaller-egg-crate-60-x-30-cm/?gclid=CjwKCAiAxKv_BRBdEiwAyd40N_x7-dA-naaZWXAzS8tfpZxNAgm3ERKUTioyO8WFyRc9EcyGYxMMXBoC8F8QAvD_BwE&v=f003c44deab6

fyndiq.se/produkt/2-pcs-grid-divider-tray-egg-crate-louvre-aquarium-fish-tank-bott-321d0305b8d3465d/?gclid=CjwKCAiAxKv_BRBdEiwAyd40N2ne1IlnxKaExayweKE5DSaKrZlXziq_ap74XZLZ_f9G2jAdQqODfRoCu7YQAvD_BwE

114
73
Lunde:
Du kan söka på egg crate eller light diffuser på eBay t.ex och hitta flera leverantörer.
Jag har köpt via den här återförsäljaren www.ebay.com/itm/5-X-DIAMOND-CUT-FILTER-GRIDS-EGG-CRATE-FISH-CORAL-AQUARIUM-MARINE-TANK-KOI-POND/202540678321?hash=item2f285d7cb1:g:qJoAAOSwR0dcF8xe
Finns billiga kinesiska återförsäljare också på eBay, men leveranstiden är oftast längre.

165
93
Sockerfar:
det vita heter ventilationsraster, det andra dem använder ovan är insektsnät för takfötter dock i plast. Lycka till.

p.s - undertaksfirmor säljer raster bauhaus det andra

Medlem i DHF
1081
771
Westman:
undertaket.se/produkt/ventilationsraster/ där finns det 

10
2
Kristoferkaos:

Jag tänkte dela med mig att jag köpte produkten enligt Fyndiq-länken ovan. 

Gick smidigt med klarnabetalning o earlybird-leverans i lådan. 

Kanske inte riktigt prisvärt men ska bli riktigt kul att testa bygga med.


281
366
Cartaq:
Jag bygger falskbotten med julas golvplattor Art. nr: 374036, på plattorna lägger jag en markduk.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild