Skäggagam kan ha fått i sig geting eller liknande

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

61
12
Alliminati:
Bara några sekunder sen så märkte skäggisen av en geting i rummet som hade satt sig på utsidan av glasset, vilket fick mig att reagera och märkte den. Jag hann dock inte smälla den för den var jäkligt snabb och åkte in i terrariet. Det gick väldigt snabbt så jag hann inte göra något innan Yoda sluka upp den, detta har inte hänt förut och jag var inte beredd på något så jag har ingen aning om någoting. Jag vet heller inte ens om det var en geting, men det såg ut som en. Jag kommer försöka ha koll på skäggisen men har ingen aning hur eller vad som kan hända

5
5
Klara:
Jag skulle inte tro att det är farligt. Jag är ingen expert på skäggagamer men kan tänka mig att de äter sådana i det vilda om de hittar. 

61
12
Alliminati:
Klara skrev:
Jag skulle inte tro att det är farligt. Jag är ingen expert på skäggagamer men kan tänka mig att de äter sådana i det vilda om de hittar. 


Tack för svar, dock kan jag påpeka att skäggagamer är nativa till australien så det är inte samma sorts kryp som här. Men ändå tack för svar! Yoda mår fortfarande bra så tror inte något hände.

656
344
Johnexotics:
Alliminati skrev:


Tack för svar, dock kan jag påpeka att skäggagamer är nativa till australien så det är inte samma sorts kryp som här. Men ändå tack för svar! Yoda mår fortfarande bra så tror inte något hände.



finns nog farligare kryp i där än här xD
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild