Arcadia återförsäljare Sverige?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

34
9
Wheels:

Hej

Är det nån som vet om det finns någon återförsäljare av Arcadia produkter (då inte bara belysning, utan även annat ur deras sortiment). Jag brukar själv beställa grejer från Danmark. Det funkar, men det vore smidigare om det fanns någon återförsäljare i Sverige (jag har inte hittat nån än).

Nån som vet? 

mvh
Emilia


66
31
Engel1991:
Wheels skrev:
Hej

Är det nån som vet om det finns någon återförsäljare av Arcadia produkter (då inte bara belysning, utan även annat ur deras sortiment). Jag brukar själv beställa grejer från Danmark. Det funkar, men det vore smidigare om det fanns någon återförsäljare i Sverige (jag har inte hittat nån än).

Nån som vet? 

mvh
Emilia




Hej, 

Jag har köpt deras belysning från sköldpaddsgrejer.se 
Vet att du inte var ute efter belysning men tänker att dom borde ha tillgång till resterande produkter också. 
Kan starkt rekommendera att handla där! 

Medlem i GHF
20
3
Eminor05:
Wheels skrev:
Hej

Är det nån som vet om det finns någon återförsäljare av Arcadia produkter (då inte bara belysning, utan även annat ur deras sortiment). Jag brukar själv beställa grejer från Danmark. Det funkar, men det vore smidigare om det fanns någon återförsäljare i Sverige (jag har inte hittat nån än).

Nån som vet? 

mvh
Emilia


cyberzoo har inne:) kontakta dom 

34
9
Wheels:

Eminor05 skrev:

cyberzoo har inne:) kontakta dom 


Hej

Tack för tipset!

Jag kontaktade CyberZoo med en vänlig undran om de kunde tänka sig att ta in mer utav deras produkter och fick snabbt svaret 
"...Självklart kan vi beställa vad du önskar."

Toppen!


72
400
CyberZoo:
Hej!

För att förtydliga så har vi numera tillgång till hela Arcadias sortiment på 300+ artiklar och även hela HabiStat. Vi kommer såklart inte ha allt i lager men de mest populära produkterna som Deep Heat Projector, ProT5-ramper osv har vi för avsikt att alltid ha på hyllan.

Om det är en produkt som du önskar att vi tar hem så går det alltid bra att kontakta oss via kundtjänst (cyberzoo.freshdesk.com/support/tickets/new) eller skicka ett mejl direkt till mig (emilATcyberzoo.se)

Mvh
Emil, CyberZoo
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild