Beställa frysta möss?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

10
4
Madeleine:

Såg att det fanns gamla trådar om samma ämne, men det verkar som om de flesta länkar går till döda webbutiker så jag tänkte starta en ny tråd.

Jag undrar om det fortfarande går att beställa frysta råttor och möss någonstans och få levererat inom någon dag? Fiskfarmen finns ju, men för närvarande skickar de bara pinkies och fuzzies och jag tänkte mer om man behöver vuxna möss, till exempel.

Bor i Dalarna, så förutom Fiskfarmen finns det ingenting förutom privatpersoner och de har ju inte alltid foder över... (Saknar körkort pga. neuropsykiatriskt tillstånd, så jag kan inte ta mig alltför långt själv.)

En följdfråga: hur länge kan man förvara möss och råttor i frysen innan det blir dåliga?

Med vänliga hälsningar, Madeleine


Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:
Har du kollat med Hacke i Borlänge? Han brukar ha lite gott och blandat hemma

10
4
Madeleine:

Hej! Tack för ditt snabba svar! :)

Har hört talas om honom tidigare, men är osäker på hur man får kontakt med honom. Finns han på Facebook eller någonting (har ett konto där men är inte alltför aktiv)? Skicka gärna PM om du vet hur man kommer i kontakt med honom.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild