Hur gör ni med mat och övrigt till er ögonfransgecko :)?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

18
2
Ezrath88:
Åter igen Andreas :). Tack för tipset :).

Okej Magnus, då vet jag vad du tänkte på :). När man pratar med andra människor via internet så är det lätt att misstolka vad den andra personen menar. Vilket jag gjorde och för det så ber jag om ursäkt för. Jag kan nämna att jag köpte nästan allt till terrariet + Zelda av CRT Zoo butiken i Haninge :). Det var personalen där som jag ställde mina frågor till :). Det dem inte hade just då var dem dära små insekterna som städar terrariet. Jag fick åka till en annan butik i en annan ort för att få tag i dem :).

2635
1072
EmanuelKarl:
Ezrath88 skrev:
Åter igen Andreas :). Tack för tipset :).

Okej Magnus, då vet jag vad du tänkte på :). När man pratar med andra människor via internet så är det lätt att misstolka vad den andra personen menar. Vilket jag gjorde och för det så ber jag om ursäkt för. Jag kan nämna att jag köpte nästan allt till terrariet + Zelda av CRT Zoo butiken i Haninge :). Det var personalen där som jag ställde mina frågor till :). Det dem inte hade just då var dem dära små insekterna som städar terrariet. Jag fick åka till en annan butik i en annan ort för att få tag i dem :).

Jag skulle säga att vattenfallet inte behövs. Den bara står där och brummar, och en vattenskål med färskt vatten går precis lika bra. Jag har ett annat vattenfall från exo terra och ljudet driver mig galen eftersom det är i mitt sovrum så den hamnade aldrig i ett terrarium, nu står den nedpackad i någon låda tror jag.

Jag har samma skålar som Andreas. Nu klurar jag på hur man kan göra en dold foderstation i mitt stora regnskogsterrarium med bla jungfrugeckos som också äter lite CGD. Vill inte få in en ful foderstation där i.

174
145
AndreasB:
pangdubia har ju lite andra foderstationer som är snyggare än den jag har.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild