Hur var Expo Syd 2015?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5

Medlem i SHF
192
361
Thinning:
Hej,

Ni som var på Expo Syd, hur var mässan? Vad inhandlades?

Med vänlig hälsning, Björn 

903
509
Evanjeline:

Där var jättemycket växter, det var trevligt! Även mycket billiga. Var också en hel del olika sorters phelsuma. Hittade inga tropiocolates tripolitanus och det gjorde mig ledsen.

Köpte foder, växter och ett litet terrarium.


116
54
Micke76:
Mycket bra mässa. Fick tag på allt jag behövde förutom ett stort terrarium. Får bli nästa gång i stället.  Annars blev det kork, reptilbark, plastväxter, frysfoder (för ett år ungefär) och en Arizona bergskungssnok

379
399
Mr_B:
Mässan var bra tyckte jag. Kom hem med 0.0.2 Atheris squamigera
1.0.0 Bothrops neuwiedi
1.1.2 Trimeresurus vogeli och massa foder så är helnöjd

96
141
Guns4ever:
Tyckte med den var bra!
Här blev det 1.1 Crotalus lepidus klauberi, lite foder insekter,ormkrok och diverse inredningsdetaljer

Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:

Tyckte mässan var bra, hann dock inte kolla runt så mycket då det var såpass med saker jag var tvungen att införskaffa.
Blev i alla fall en förbokad ursnygg Corallus hortulanus från johanc här på sidan, ett terrarium (60x40x60), korkbark, frysfoder, dubia, växter och en hel del annat, mindre intressant. :)


Medlem i SkHF
34
15
clownagam:
var en trevlig mässa kom hem med 4 st Poecilotheria ornata o 2st Chilobrachys sp black satan 

97
97
Banderad:
Jättetrevligt. Kom hem med en leopardgecko  (hona) som mina vänner nu lördagen till ära har döpt till Godis

378
479
Svedjemo:
Jag var nöjd med besöket men kan inte påstå att jag är en rutinerad mässbesökare. För min del blev det 2st R. reticulata och en Sternotherus odoratus och lite växter.

Jag letade efter någon som sålde orkidéer men hittade ingen. Någon som vet om det fanns några till salu som jag lyckades missa?

194
165
JoakimLundgren:
Trevlig mässa som vanligt. Blev två tjeckiska terrarier, plastväxter. R.auriculatus 0.1, millipedrar samt amblypygid
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild