Till expo Stockholm

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6

66
9
Panosz:
Tror ni det kommer finnas solar raptor lampa på mässan eller kan man kontakta HC om dom kan ta me ? 

68
27
Adamski:
Panosz skrev:
Tror ni det kommer finnas solar raptor lampa på mässan eller kan man kontakta HC om dom kan ta me ? 



skoldpaddsgrejer.se har bord där och nästan helts säker att dom kommer ha iallfall.. 

66
9
Panosz:
Adamski skrev:



skoldpaddsgrejer.se har bord där och nästan helts säker att dom kommer ha iallfall.. 



Tack ska hålla ett öga på dom så man kan byta lampan direkt 

60
163
Pelle:
Jag kommer finnas där som vanligt, har kanske med mig mossgrodor, bönsyrsor och hoppstjärtar. 

187
221
Moova:

Som alla andra år så trillar jag också in en sväng. 

Inte den blekaste om vad jag ska köpa förutom en förbokad 0.1 Nephila sp. kenianensis, men har aldrig kommit hem tomhänt från en mässa så får väl se vad med det blir. 


68
66
aajje:

Lånar tråden med lite info till er besökare.

Till er som åker kommunalt så har vi en minibuss som kör besökare från stationen till mässhallen då den ligger lite avsides, vilket självklart är kostnadsfritt.
Tiderna är följande
Upplandsväsby station avgår 10:00, 10:30, 11:00, 11:30
Mässhallen till stationen 14:00, 14:30, 15:00


För er som kör bil så kommer det att vara en parkeringsavgift på 20 kr (gäller ej funktionärer och utställare)

För dom som inte är medlemmar i SHF så går det att betala en medlemsavgift (280:-) + 10:- i inträde i entrén. Då får man nästa års medlemskap + det resterande året (notera att du får ingen snoken detta halvår och ingen sponsring till norrköping).

Tänk även på att ha med kontanter då det inte finns någon bankomat i närheten!

Välkommna! :)
www.sthlm-herp.net/expo-stockholm-2014-2/


Medlem i SHF
537
749
Patch:

Ska troligen dit :) 

Kul och träffa alla igen!


347
220
Newton:

Det är min första mässa - ever (reptil)..

Ska bli så kul att träffa lite folk och spendera lite (mycket) pengar :)


45
6
jny72:
Hej!
Jag ska åka till mässan på lördag, har bokat 2  skäggisar. Men nu har jag ingen som kan hjälpa mig med skjuts. Jag bor i Haninge, finns det någon som bor runt Haninge och ska till mässan som jag kan åka med? Snälla hör av er så fort som möjligt. 
Skriv på min egna mail!!!!    j.hwidlund72@gmail.com

Medlem i SHF
192
361
Thinning:
Kommer att vara på plats och planerar att ha med mig en hel del intressanta tidningar och böcker till försäljning, kom förbi och kika vetja!

Vi ses på lördag!

Mvh. Björn
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild